Compliment of klacht

HEEFT U EEN COMPLIMENT?

Laat het ons weten! Een compliment is niet alleen leuk om te geven, ook leuk om te krijgen! U kunt het ons vertellen in de apotheek, of een review achterlaten op:

https://www.zorgkaartnederland.nl/zorginstelling/apotheek-apotheek-siem-den-haag-171131/waardeer

WAT KUNT U DOEN MET UW KLACHT?

Bespreek de klacht met uw apotheker

Probeer eerst het probleem te bespreken met uw apotheker. Dit kan ook als u een klacht heeft over een medewerker van de apotheek. Als de apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan de klacht niet opgelost worden. Wacht niet te lang met het indienen van een klacht. Hoe langer het voorval geleden is, hoe lastiger het is om precies te achterhalen wat er is gebeurd.

 Klachtenfunctionaris

Komt u er met uw apotheker niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een klachtenfunctionaris. Die kiest geen partij en heeft geen oordeel. Hij of zij is onafhankelijk. Alles wat u aan deze persoon vertelt, is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen. En zoekt samen met u naar een oplossing. Het emailadres van de klachtenfunctionaris is: bemiddelingapotheken@kpnmail.nl , telefoonnummer = 085-4874012.

Geschillencommissie

Komt u er met de apotheker niet uit? En is ook de bemiddeling niet geslaagd? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Openbare Apotheken. Die doet een uitspraak over uw klacht. Vindt de geschillencommissie uw klacht terecht? Dan krijgt de apotheker advies om herhaling te voorkomen. Heeft u schade opgelopen? Dan kunt u een schadevergoeding vragen. De geschillencommissie besluit of u hier recht op heeft.

Informatie over de klachtenfunctionaris en de geschillencommissie vindt u op onze website onder het kopje “Informatie”, “digitale folders”, folder “klachten over uw apotheek”.